لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
سومین روز هفته ی کاردیف

سومین روز هفته ی کاردیف

4 روز دیگر تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده و نوبت به دو بازیکن سرشناس خط هافبک دو تیم ایتالیایی و اسپانیایی رسیده است.

 

لوکا مودریچ و مرالم پیانیچ.

 

برخلاف آمار قبلی، این دو تقریبا در تعداد دقایق برابری برای تیم هایشان به میدان رفته که حاصل کار مودریچ دو گل و دو پاس گل در 3057 دقیقه بوده اما میرالم آمار خیره کننده ی 10 گل و 12 پاس گل را در 3011 دقیقه از خود برجای گذاشته است که این آمار برای کسی که متوسط 1.7 شوت به دروازه را در هر بازی داشته اندکی قابل پیش بینی ست.

 

قدرت پاس رسانی مودریچ اما کمی بهتر است. او 88.8% ارسال پاس موفق داشته و بطور متوسط هر 0.4 بار در هر بازی توانسته در دوئل با بازیکن حریف توپ گیری کند. پیانیچ 86% پاس هایش به مقصد رسیده و در 0.7 از نبردهای تن به تن در هر بازی پیروز بوده است.

 

در سویی دیگر، مودریچ به مراتب تکنیکی تر است، هافبک بوسنیایی در فاز دفاعی اندکی ضعف دارد و این خلا را در بازیسازی بسیار درخشانش جبران کرده. بخصوص در نقش جدیدی که آلگری در یووه به او داده، کمتر به گل زنی و بیشتر به تقویت 4 مهره خط حمله می پردازد.

 

هردوی این بازیکنان کمتر خود را در درگیری های فیزیکی مشارکت می دهند و بیشتر تمایلات هجومی دارند. بخصوص که شوت های از راه دور مودریچ در مواقع ضروری به خوبی کمک حال به تیم اسپانیایی بوده.

 

آمار این دو بازیکن را به تفکیک سری آ و لالیگا، مرحله گروهی لیگ قهرمانان و مراحل حذفی در زیر مشاهده می کنید:

 

سری آ و لالیگا فصل 2016‐2017

 

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016‐2017

 

مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016‐2017

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: